Zwroty

Zwroty i Reklamacje

  1. PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Pobierz formularz zwrotu lub reklamacji, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki podczas podróży zwrotnej.

Formularz Zwrotu Formularz zwrotu

Formularz Reklamacji

  1. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR

W przypadku zwrotu spowodowanego odstąpieniem od umowy zawartej na odległość, prosimy, aby zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania oraz aby znajdował się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W innym wypadku zwrot nie będzie mógł zostać uwzględniony w pełnej kwocie.

  1. WYŚLIJ DO NAS PRZESYŁKĘ

Paczkę wyślij na adres: JAROMIN Sp. z o.o. ul. Witolińska 5/104 04-185 Warszawa. Nie odbieramy paczek nadawanych „za pobraniem”.

  1. ROZPATRZENIE ZWROTU/REKLAMACJI

W ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam paczki, otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu/reklamacji. W przypadku uwzględnienia, zwrócimy Ci pieniądze na konto podane w formularzu zwrotu/reklamacji, a w przypadku niepodania tych danych, na konto, z którego została dokonana płatność. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktu, którego opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.