Zwroty
Zwroty i Reklamacje
- PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI
Pobierz formularz zwrotu lub reklamacji, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki podczas podróży zwrotnej.
Formularz Zwrotu i Reklamacji – Pobierz PDF
- ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR
W przypadku zwrotu spowodowanego odstąpieniem od umowy zawartej na odległość, prosimy, aby zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania oraz aby znajdował się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W innym wypadku zwrot nie będzie mógł zostać uwzględniony w pełnej kwocie.
- WYŚLIJ DO NAS PRZESYŁKĘ
Paczkę wyślij na adres:
JAROMIN Sp. z o.o.
Zwoleńska 65A
Nie odbieramy paczek nadawanych „za pobraniem”.
- ROZPATRZENIE ZWROTU/REKLAMACJI
W ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam paczki, otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu/reklamacji. W przypadku uwzględnienia, zwrócimy Ci pieniądze na konto podane w formularzu zwrotu/reklamacji, a w przypadku niepodania tych danych, na konto, z którego została dokonana płatność. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktu, którego opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.