Zwroty i reklamacje

Zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez konieczności podawania przyczyny. Zwroty realizowane są przez usługę Wygodne Zwroty.

W przypadku reklamacji skontaktuj się z biurem obsługi klienta przed wysyłką towaru:
biuro@loczek.pl, tel.: 573 151 429

Informacje pomocne przy zwrotach/reklamacjach:

PAKOWANIE ZWRACANEGO/REKLAMOWANEGO TOWARU
W przypadku zwrotu spowodowanego odstąpieniem od umowy zawartej na odległość, prosimy, aby zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania oraz aby znajdował się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W innym wypadku zwrot nie będzie mógł zostać uwzględniony w pełnej kwocie.

PRZYGOTOWANIE PACZKI DO WYSYŁKI
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki podczas podróży zwrotnej. W przypadku uszkodzenia towaru uniemożliwiającego jego dalszą odsprzedaż – zwrot nie zostanie uwzględniony. Dochodzenie ewentualnych roszczeń u przewoźnika, w tym złożenie reklamacji leży po stronie Zwracającego. Zwracający ponosi ewentualny koszt odesłania uszkodzonego towaru na wybrany przez niego adres.

ADRES DO ZWROTÓW: 

Quantum Commerce Sp. z o.o., Loczek.pl
Różana 7
05-420 Józefów

Nie odbieramy paczek nadawanych „za pobraniem”.

ROZPATRZENIE ZWROTU/REKLAMACJI

W ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam paczki, otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu/reklamacji. W przypadku uwzględnienia, zwrócimy Ci pieniądze na konto podane w formularzu zwrotu/reklamacji, a w przypadku niepodania tych danych, na konto, z którego została dokonana płatność. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktu, którego opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.